Kilkanaście tysięcy złotych musi zapłacić jeden z klientów Sądeckich Wodociągów. Nadmierne zużycie wody i olbrzymi rachunek to efekt awarii instalacji wewnętrznej. Aby nie dopuścić do takiej sytuacji wystarczy skorzystać z bezpłatnej usługi smsa alarmowego.
W ciągu dwóch lat alarmy uchroniły prawie 400 klientów przed wysokimi rachunkami płaconymi za wodę, która wyciekała z niesprawnej instalacji wewnętrznej. Często klient nie miał świadomości o awarii. Każdy metr sześcienny wody to koszt 8,04 zł brutto (bez dopłaty z gminy). Przez wadę instalacji wewnętrznej rachunek mógł wzrosnąć nawet kilkakrotnie.
Aby skorzystać z usługi trzeba utworzyć swoje indywidualne konto na platformie e-BOK Sądeckich Wodociągów i wyrazić zgodę na przesyłanie wiadomości SMS informujących o ponadnormatywnym zużyciu wody. Dzięki usłudze klient ma także dostęp do swoich rozliczeń i jest na bieżąco z informacjami o awariach i modernizacjach sieci wodociągowej prowadzonych przez spółkę.
Szczegóły w materiale filmowym.